En af Sveriges mest succesfulde padelspillere, Simon Vasquez, har underskrevet en flerårig sponsoraftale med Adidas og Tretorn. Han vil derfor nu være ambassadør for disse brands og spille med Treton-bat og Adidas tøj og sko.

Det svenske selskab Thevea Brands Group, som ejer Tretorn og har eksklusive distributionsrettigheder for adidas tennis og padel i Norden og Benelux, fortsætter med at styrke sin position inden for padelsporten. Det skriver de i en pressemeddelelse til Padelbladet.

Virksomheden har nu indgået en flerårig sponsoraftale med Simon Vasquez, en af Sveriges mest succesfulde padelspillere. Vasquez bliver en central figur i virksomhedens fortsatte satsning på sporten og vil spille med Tretorn-bat samt adidas tøj og sko.

Simon Vasquez er en af Sveriges mest succesfulde padelspillere. Foto: Tretorn

Simon Vasquez indkapsler præcis, hvad Thevea Brands Group står for – kvalitet, udholdenhed og en konstant drivkraft for udvikling. At tilføje en spiller af Simons kaliber til vores team er utroligt spændende og markerer et vigtigt skridt i at vise, at vi er et brand, der kan måle sig med de bedste i padelverdenen,” siger Joakim Appelqvist, Head of Sport Partnerships hos Thevea Brands Group.

Tretorn etablerede sig tidligt som pioner inden for tennisbolde. Med fokus på førende innovation inden for boldteknologi er Tretorn blevet en global leverandør af padelbat og -bolde. Med Simon Vasquez som ambassadør vil Thevea Brands Group tage strategisk vigtige skridt for yderligere at styrke sin position inden for padel, hvor Tretorn og adidas-mærkerne tilbyder spillere på alle niveauer de rette værktøjer til at præstere deres bedste og udvikle sig i sporten.

Som en del af dette nye partnerskab vil Tretorn og Simon lancere en signaturbat i foråret 2025.

Jeg er stolt over at blive en del af Tretorn og ser frem til at repræsentere et brand, der unikt kombinerer en lang historie inden for ketchersport med konstant innovation og udvikling. Tretorn deler min passion for sporten, og sammen ønsker vi at inspirere flere til at opdage og udvikle sig inden for padel,” siger Simon Vasquez.

“Jeg er stolt over at blive en del af Tretorn og ser frem til at repræsentere et brand, der unikt kombinerer en lang historie inden for ketchersport…”

Om Thevea Brands Group

Thevea Brands Group er en svensk virksomhed med en portefølje af brands inden for sports- og livsstilssegmenterne. Thevea administrerer Tretorn-mærket i Europa og samarbejder med Toalson og Adidas inden for tennis-, padel- og cykelkategorierne. Thevea Brands Group omsætter for over 200 millioner DKK og sælger produkter i mere end 40 lande. Hovedkontoret ligger i Helsingborg med yderligere kontorer i Stockholm, Oslo, Helsinki og Venray.

Simon Vasquez indgår sponsoraftale med Adidas og Tretorn
Simon Vasquez indgår sponsoraftale med Adidas og Tretorn. Foto: Tretorn
Forrige artikelNyt rekordår for dansk padel: Over 1.500 baner landet over
Anders Baron
Anders Baron er stifter og medejer af Padelbladet.dk. Han er ansvarlig for den digitale platform og online annoncering. Anders skriver om padel i relation til rejser, livsstil og udstyr. Kontakt på anders@padelbladet.dk. Anders er også freelance digital konsulent.